Web-Kören Gävleborg

17 Dec - Samtal med Börje på GavleGårdarna (om lokal) samt Lars Ö (hyresgästförening i Valbo)

Ringde till GavleGårdarnas områdeskontor här i Valbo för att lyssna om de hade någon lämplig lokal som rymmer ca 40 personer där vi kan hålla träffarna i Web-Kören och sjunga. Börje informerade att det fanns en del hobby/fritidslokaler som han visste MEN kruxet var att de satt ihop med vanliga hyreshus/lägenheter... och det skulle inte ha fungerat eftersom vi kommer att sjunga och då förhoppningsvis kommer att sjunga högt. Det hade grannarna med all säkerhet blivit störda av... så han och jag funderade lite till i telefon.

Efter några minuter så kom han på att det finns en hyresgästförening som har en helt friliggande lokal (!). Han berättade att personen i fråga som hade hand om denna lokal hette Lars Ö och att jag kunde ringa till honom och lyssna om det skulle finnas möjlighet att jag kunde få tillgång till denna lokal som repetions-/övningslokal för Web-Kören.

Jag gick ut på Eniro och sökte rätt på telefonnumret och ringde till Lars Ö. Det var mitt på dagen runt lunchtid så jag hade inte så stor förhoppning att han skulle vara hemma men det var han. Jag presenterade mig själv samt mitt koncept "Web-Kören" lite snabbt. Han sa att det inte skulle vara någon omöjlighet att få tillgå denna kvarterslokal under 2010 men han ville att jag skulle mejla lite mer info angående mitt projekt. 

Under kvällen mejlade jag info samt relaterade länkar till mitt projekt.

BESÖK Web-Körens HEMSIDA HÄR !!



---

av DragonPH - Patrik "PH" Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0