Web-Kören Gävleborg

18 Dec - REPETITIONSLOKAL KLAR ! (svar från Lars Ö) + samtal med Joe Formgren

(",) Wohooooo !!!


Lars Ö hade svarat på mitt mejl från igår och meddelade att det var grönt för Web-Kören att få tillträde till lokalen som Hyresgästföreningen LH-Öby Tallåsen (Valbo) förfogar över !!!! :)

Nu kan äntligen Web-Kören börja planera in träffarna
 för nästa år ! Detta förändrar så otroligt mycket när det gäller planering och administration. Nu kan man äntligen börja längta på riktigt tills det drar igång på allvar. Jag beräknar att den allra första träffen skall bli av under senare delen av januari eller i början av februari 2010. 


TACK TACK SUPERTACK SOM F-N !!!!!!!

--


Jag samtalade även ytterst kort med Joe Formgren på GestrikeMedia
(äntligen fick jag tag i den upptagna karln ;) ) under eftermiddagen men han hade ngn kass vattenskadad telefon så jag uppfattade bara vart 4:e ord han sa typ. Men som jag begrep det så var det även grönt för en artikel i GestrikeMagasinet i nästa nummer som utkommer under Januari/Februari 2010. Så nästa steg för mig är att börja skriva en artikel på Svensk Press där jag är medlem. Men jag ska försöka stämma av med Joe Formgren en gång till för slutgiltigt besked när han har en telefon som fungerar som den skall, hehe. :o)


---

av DragonPH - Patrik "PH" Larsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0