Web-Kören Gävleborg

28 Dec 2009 - PR & Administrationsarbete ! :)

(",) Det är svårt att finna sådan glädje som när man arbetar med något som man verkligen brinner för... och extra underbart blir det när det verkligen går vägen och man verkligen ser positiv utveckling med det som man håller på med. pappersjobb och administration är i vanliga fall dt drygaste som finns MEN denna dag/kväll har varit riktigt givande må jag säga. Huvudsakliga händelser under dygnet har varit:

1 - Jag pratade med Nyhetschefen Ulla Ejemar på ArbetarBladet (en av Gävleborgs två största dagstidningar)  om en eventuell artikel om Web-Kören. Artikeln är inte "eventuell" längre. Imorrn (tis 29/12) så ska jag dit på intervju. Åhhh... känns lite nervöst det här. Vet ju inte exakt vilka punkter som jag ska belysa men ska försöka få med det mesta av vikt. Publiceras troligvis Ons 30/12 2009 eller Lör 2/1 2010 :)

2 - Jag pratade med Lars Östlin igen som är våran kontakt/sponsor av den lokal där vi ska hålla våra sammankomster i Web-Kören. Någon av de närsmta dagarna så skall jag möta upp med honom och ta lite bilder på lokalen, så att ni får se var vi ska hålla till. Lokalen rymmer ca 40-55 personer så där är gott om utrymme. Hoppas bara det blir bra tillströmning av medlemmar nu. Gillar Du att sjunga och bor i närområdet så tycker jag definitivt att du ska INTRESSEANMÄLA DIG redan nu. Jag kommer att höra av mig till dig senast första veckan i Januari 2010. :)

3 - Jag pratade med Joanna D och hon blev vår allra första "Distansmedlem" då hon är boende i Stockholm men gillar idén och konceptet med Web-Kören. Hon kommer att komma upp till Gävle och gästa oss under 2010 och sjunga med oss. Välkommen till web-Kören Joanna !!



Åhhh, jag är så glaaaad så jag kan inte sitta still !! :o)



---

GLÖM INTE

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0