Web-Kören Gävleborg

29 Dec 2009 - Intervju på ArbetarBladet !! :)

(",) Idag så träffade jag Annika Ågren på ArbetarBladet som intervjuade mig för en kommande artikel i ArbetarBladet. Det kändes väldigt bra och hon var väldigt professionell i sin yreksroll och var väldigt lätt att prata med om mitt projekt. :)

Jag blev även fotograferad... vilket kändes lite märkligt då det egentligen är jag som brukar stå bakom kameran och inte framför, hehe. Men dt kändes tryggt och fotografen var erfaren. Så jag är säker på att han fick till någon braig bild. ;)

Artikeln beräknas att publiceras imorrn onsdag den 30/12 2009 eller på lördag den 2/1 2010.


Håll ögonen öppna och glöm inte...

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0