Web-Kören Gävleborg

2 Jan 2010 - www.WebKoren.se och www.WebKoren.com !!!


(",) Web-Körsmedlemmen Angelica står för videounderhållningen !

---


Glömde nästan helt å nämna det.....
men innan
intervjun i tisdags så reggade jag in domänerna:

www.WebKoren.se samt www.WebKoren.com så nu slipper vi routa via min egen hemsida (tidigare adressen www.DragonPH.se/webkoren.html fungerar dock fortfarande). Tyckte dt var bättre att vi fick en egen domän (adress) samt en URL som folk kommer ihåg när man säger den. :)

Så nu är det bara att sprida www.WebKoren.se till så många ni kan !! ;)


// Mvh. DragonPH Patrik "PH" Larsson - Körledare

---
 

GLÖM INTE !!!

 bloglovin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad söt jag låter, haha! Kan inte sluta kolla på videon, gillar den verkligen. Även om jag inte ville det "DÅ".



Kram

2010-01-02 @ 03:34:21
URL: http://neliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0