Web-Kören Gävleborg

27 Jan - WebKören - KALLELSE till Första Körträffen Onsdag 3 feb 2010 !!

(",) Micke & Pierre sjunger Bed of Roses !!
(Micke till vänster och Pierre till höger, i bild)




KALLELSE: Samtliga Medlemmar i Web-Kören kallas
härmed till våran första träff som kommer att äga rum.

Onsdag 3 Februari
Åsgårdsvägen X, Valbo 
(finns inget gatunummer men adressen heter "X")
Klockan 18:30 - 21:00

---


Hejhej !

Jag har varit och inspekterat våran repetitionslokal ett par gånger för att inventera ifall dt behöver införskaffas några kablar eller dylikt för stereoanläggningen alt. Platt-TV'n som vi tillhandahåller. Jag har även haft gäster (körmedlemmar) vid ett par av dessa tillfällen. Det är alltid lika trevligt och roligt att sjunga tillsammans och vi är ett väldigt glatt gäng som kommer att ha roligt och sjunga tillsammans i framtiden. :)

Jag vill även säga SUPERTACK till min kära vän Elin som har varit med och både skjutsat mig samt klistrat upp reklamaffisher på anslagstavlor och olika butiker/affärer för Web-Kören över hela stan vid två tillfällen. Även fast Du inte är medlem i WebKören pga att du kommer att bo alldeles för långt bort i framtiden, så är din hjälp mycket uppskattad ska du veta !!


// Mvh. Patrik "PH" Larsson - Körledare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0